13 Mayıs 2013 Pazartesi

Mezun mu oluyoruz ne?


Zaman gitgide daralıyor elbise bulamadım elbisemi buldum ama ayakkabım ve takım yok off ne yapsam gibi sorular tam çıldırmalık bir dönem kısacası. İşte mezuniyet için kombin önerileri.








Ben mezuniyete uzun giyme taraftarıyım açıkçası. Daha ağır ve şık oluyor sonuçta bir kere yaşanabilcek bir olay. Sezonun hit renkleri yeşil , fuşya ve pudra renklerini tercih ettim . Yakında bir kaç kombin önerisi ve saç önerileri de gelicek beklemede kalın :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Hakkımda

Fotoğrafım
1988 yılında yağmurlu bir günde dünyaya geldim. Kendimi bildim bileli kıyafetlere olan ilgim hep arttı. Çok küçükken bile minik dikiş makinemle birşeyler yapmaya çalışırdım işte bu modaya olan aşkımı arttırdı. Bu aşkla Yeditepe Üniversitesin de Moda Tasarım eğitimi aldım. Kafama göre giyinen giydiğim her şeyi kendime yakıştırdığını düşünen biraz da şımarık moda aşkı olan bir kızım işte. Buraya yazmak sizle paylaşmak beni daha da rahatlatıyor umarım severek okuyorsunuzdur. Daha fazlasını merak edenler için aycayuce@gmail.com