11 Şubat 2013 Pazartesi

BCBG MAX AZRIA 2014 KIŞ



O kadar şanslıyız ki ilham alınabilecek bir şehirde yaşıyoruz. BCBG Max Azria da son koleksiyonunu hazırlarken İstanbul' dan ilham alanlardan. New York Fashion Week' te ilgimi çeken bir kaç koleksiyon oldu bunlardan biri de BCBG Max Azria defilesi. Defileden çekilen fotoğraflara bakarken sizde bana hak vereceksiniz.




























 
Yakalar da deri detayları ve kürkler dikkat çekerken skinny pantolonlar ve diz altı eteklerle de tamamlanarak çok güzel buram buram İstanbul kokan bir koleksiyon çıkmış ortaya. Üst üste giyilen kıyafetler desenlerin çokluğu ve karmaşıklığı da sizlere İstanbul'un hareketli ve karmaşık sokaklarını hatırlatmadı mı? Tasarımcı İstanbul'a geldiği zaman malum kış mevsimindeyiz karanlık bir koleksiyon ortaya çıkmış gibi gözükse de aynı İstanbul gibi karanlık ama hareketli bir iş çıkmış ortaya. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Hakkımda

Fotoğrafım
1988 yılında yağmurlu bir günde dünyaya geldim. Kendimi bildim bileli kıyafetlere olan ilgim hep arttı. Çok küçükken bile minik dikiş makinemle birşeyler yapmaya çalışırdım işte bu modaya olan aşkımı arttırdı. Bu aşkla Yeditepe Üniversitesin de Moda Tasarım eğitimi aldım. Kafama göre giyinen giydiğim her şeyi kendime yakıştırdığını düşünen biraz da şımarık moda aşkı olan bir kızım işte. Buraya yazmak sizle paylaşmak beni daha da rahatlatıyor umarım severek okuyorsunuzdur. Daha fazlasını merak edenler için aycayuce@gmail.com