28 Ağustos 2013 Çarşamba

Sonbahar' da ne giyeceğiz?














Yaza veda etmeye hazırlandığımız bu dönem de sonbahar da ne giyeceğim acaba soruları kafamızı kurcalıyor? Tabi ki her sene olduğu gibi ağırlıklı hırkalar , ince kazaklar , ceketler , elbiseler , etekler olacak.

Peki ne tür elbiseler ceketler etekler  moda? Sonbahar da göreceğimiz desenlerin başın da ekose geliyor. Mini etekler yerini kloş eteklere ve kalem eteklere bırakırken, elbiseler de ise boğazlı elbiseler ve ceket elbiseler ağırlıkta oluyor. Geçen sene daha maskülen tasarımlar varken bu sene daha romantik bir tarz ortaya çıkıyor.




















Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Hakkımda

Fotoğrafım
1988 yılında yağmurlu bir günde dünyaya geldim. Kendimi bildim bileli kıyafetlere olan ilgim hep arttı. Çok küçükken bile minik dikiş makinemle birşeyler yapmaya çalışırdım işte bu modaya olan aşkımı arttırdı. Bu aşkla Yeditepe Üniversitesin de Moda Tasarım eğitimi aldım. Kafama göre giyinen giydiğim her şeyi kendime yakıştırdığını düşünen biraz da şımarık moda aşkı olan bir kızım işte. Buraya yazmak sizle paylaşmak beni daha da rahatlatıyor umarım severek okuyorsunuzdur. Daha fazlasını merak edenler için aycayuce@gmail.com