1 Ekim 2013 Salı

RENK ALARMI!!!










Sezonun en hit bir diğer rengi çok net "MOR". Morun her tonu bu sezon dört bir yanımızı sarıyor. Hemen hemen her renk ile kolaylıkla kombinleye bileceğimiz bir renk olan mor bu sezon mutlaka dolabımızda olmalı. Eğer ki mor renge çok alışık değilseniz ufak parçalarla hayatınıza sokmaktan başlayabilirsiniz. Kolye, küpe, çanta, ayakkabı gibi.  

Her renkte olduğu gibi morun da psikolojik etkisi tartışılmaz. Mor, zenginliği, asaleti, lüks ve ihtişamı çağrıştıran bir renktir. Özellikle açık tonları rahatlatıcıdır. Hayal gücünü arttırarak şevk ve ilham verir. Mor rengi seven insanlar genellikle, ruhsal dünyası ön planda olan kişilerdir. Morun açık tonları olan lavanta, leylak gibi renkler ilham verici etkileri için çalışma odalarında tercih edilebilir. Günlük hayatta kıyafet tercihlerimizi yaparken fark etmesek de  ruh halimize göre seçimler yaparız. Hepimizin kendini daha mutlu hissettiği bir rengi vardır.





























Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Hakkımda

Fotoğrafım
1988 yılında yağmurlu bir günde dünyaya geldim. Kendimi bildim bileli kıyafetlere olan ilgim hep arttı. Çok küçükken bile minik dikiş makinemle birşeyler yapmaya çalışırdım işte bu modaya olan aşkımı arttırdı. Bu aşkla Yeditepe Üniversitesin de Moda Tasarım eğitimi aldım. Kafama göre giyinen giydiğim her şeyi kendime yakıştırdığını düşünen biraz da şımarık moda aşkı olan bir kızım işte. Buraya yazmak sizle paylaşmak beni daha da rahatlatıyor umarım severek okuyorsunuzdur. Daha fazlasını merak edenler için aycayuce@gmail.com