3 Nisan 2012 Salı

CHAKRA

BENİM EN SEVDİĞİM MARKALARDAN BİRİ "CHAKRA".


ALIŞVERİŞE ÇIKTIĞIM ZAMAN MUTLAKA BAKTIĞIM YERLERDENDİR.HER ŞEYİ BULABİLECEĞİNİZ SÜPER BİR YER.BORNOZDAN, HAVLUYA, NEVRESİM TAKIMINA, BANYO TAKIMINDAN, ÇERÇEVEYE, DİKİŞ KUTULARINA KADAR HER ŞEYİ BULABİLECEĞİNİZ ÇOK KALİTELİ BİR MAĞAZA.

CHAKRA KENDİNİ ŞÖYLE ANLATIYOR:


Dokunma duyunuzu harekete geçiren, arınma ve rahatlama gibi ihtiyaçlarınızı cevaplayan ürünleriyle sevilen ve tercih edilen bir marka oldu. Chakra markası, doğallığın pozitif enerjisini, evlere hatta banyo ve yatak odası gibi özel yaşam alanlarına taşıma düşüncesiyle yaratıldı. Markanın bambu odaklı koleksiyonları, insan-doku iletişimini pozitif yaşam enerjisi ile birleştirmektedir.Yalın zevk, duru ambiyans ve içine çeken dinginlik Chakra mağazalarını oluşturan başlıca unsurlardır.












Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Hakkımda

Fotoğrafım
1988 yılında yağmurlu bir günde dünyaya geldim. Kendimi bildim bileli kıyafetlere olan ilgim hep arttı. Çok küçükken bile minik dikiş makinemle birşeyler yapmaya çalışırdım işte bu modaya olan aşkımı arttırdı. Bu aşkla Yeditepe Üniversitesin de Moda Tasarım eğitimi aldım. Kafama göre giyinen giydiğim her şeyi kendime yakıştırdığını düşünen biraz da şımarık moda aşkı olan bir kızım işte. Buraya yazmak sizle paylaşmak beni daha da rahatlatıyor umarım severek okuyorsunuzdur. Daha fazlasını merak edenler için aycayuce@gmail.com