12 Nisan 2012 Perşembe

RENK ANALİZİ

Ben yazarken ve Oya Hanım’la vakit geçirirken çok keyif aldım, umarım sizde okurken alırsınız. Oya KOMAR aslında işletme fakültesi mezunu ama seneler önce renklere olan ilgisinden dolayı bu işe başlamış. İşini çok seviyor ve bu her halinden belli oluyor güler yüzü hoş sohbeti ve işine olan aşkı beni çok etkiledi. Eğitimimden dolayı renkler hakkında bilgiye sahibim fakat öğrenecek daha birçok şey varmış. Oya Hanım sayesinde çok güzel şeyler öğrendim. İşinden keyif aldığı için hiç sıkılmadan çok zevkli bir gün geçirdik.

Oya Hanım sohbete renkleri tanıtarak başlıyor. Dört ana renk grubu var. Bu gruplar mevsim isimlerine göre ayrılıyor. Her gruptaki renkler aynı ama tonları farklı. Benim bilmediğim bir bilgi veriyor  Oya Hanım  yüzünüzde en koyu renkli neresi varsa göz, kaş, saç o koyulukta bir renk giyebilirsiniz. Açık gruplar için fazlası önünüze geçer, koyu gruplar için ise azı yetersiz kalırmış. Makyaj tonlarınızdan aksesuar seçiminize kadar her konuda yardımcı oluyor Oya Hanım ve gerçekten şaşıracağınız bir durum çıkıyor çoğu zaman ortaya. Seanstan sonra dolabınızı baştan incelemek zorunda kalıyorsunuz.Renk analizi uygulaması kumaşların ciltten yansımaları değerlendirilerek yapılıyor. En ideali cilt rengini değiştirmeyen grup. Renkleri 3 kategoride kıyaslıyor.
   Sıcak (sarısı baskın) ve soğuk (sarısı eksik)
    Açık ve koyu
    Soft ve canlı






Kış grubu en iyi giyinen grupmuş. Renkleri ve giyim tarzını en iyi biçimde kullanabilen grupmuş ve ben “KIŞ”  çıktım J. Aynı zamanda siyah giyebilen tek grupta KIŞ grubuymuş. Sonbahar grubu için %50 %50 diyor. Ama yaz için hiç iyi şeyler söylemiyor. Giyinmesini ve renklerini pek kullanabilen bir grup değilmiş. Eli hep sonbahar renklerine gidermiş.Bu işin eğitiminide veriyor internet sitesine bir göz atın derim :)
                                           http://www.colourfit.com/
Bu kadar güzel bilgiler için ve keyifli vakit için teşekkürler :)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Hakkımda

Fotoğrafım
1988 yılında yağmurlu bir günde dünyaya geldim. Kendimi bildim bileli kıyafetlere olan ilgim hep arttı. Çok küçükken bile minik dikiş makinemle birşeyler yapmaya çalışırdım işte bu modaya olan aşkımı arttırdı. Bu aşkla Yeditepe Üniversitesin de Moda Tasarım eğitimi aldım. Kafama göre giyinen giydiğim her şeyi kendime yakıştırdığını düşünen biraz da şımarık moda aşkı olan bir kızım işte. Buraya yazmak sizle paylaşmak beni daha da rahatlatıyor umarım severek okuyorsunuzdur. Daha fazlasını merak edenler için aycayuce@gmail.com