20 Mayıs 2012 Pazar

KIRMIZI HALI

                                         65. CANNES FİLM FESTİVALİ


65.Cannes film festivali Wes Anderson'nun Moonrise Kingdom filmi ile başladı. Kırmızı halıda ünlüler göz kamaştırdı.















Nuri Bilge Ceylan ve Fatih Akın'ın da yer alacağı festival 27 Mayıs'ta sona erecek.Ünlü tasarımcıların kıyafetlerini taşıyan ünlüler kırmızı halıda göz kamaştırdı. Bakalım bu sene 22 film arasından Altın Palmiye ödülünü kim kazanacak?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Hakkımda

Fotoğrafım
1988 yılında yağmurlu bir günde dünyaya geldim. Kendimi bildim bileli kıyafetlere olan ilgim hep arttı. Çok küçükken bile minik dikiş makinemle birşeyler yapmaya çalışırdım işte bu modaya olan aşkımı arttırdı. Bu aşkla Yeditepe Üniversitesin de Moda Tasarım eğitimi aldım. Kafama göre giyinen giydiğim her şeyi kendime yakıştırdığını düşünen biraz da şımarık moda aşkı olan bir kızım işte. Buraya yazmak sizle paylaşmak beni daha da rahatlatıyor umarım severek okuyorsunuzdur. Daha fazlasını merak edenler için aycayuce@gmail.com