2 Ocak 2013 Çarşamba

NEEEE İNDİRİMMM Mİİİ?


 
Ahhh offf pufff ne yapacağız indirimler başladı. Bu da demek oluyor ki çıldıracağımız günler geldi. Yılbaşından önce hep kampanyalar vardı. Yok 3 al 2 öde, 1 tane alana ikincisi %50 indirimli gibi kampanyalarla bizi ele geçirmeye çalıştılar şimdi de indirim yaparak daha da çok ele geçiriyorlar. Bütün hem cinslerim gibi bende alışveriş koliğim. Bir de mağazaların kampanyaları yetmiyormuş gibi bankalar başlıyor. 100 TL  üstüne artı bilmem kaç taksit ya da erteleme avantajı söylerken kulağa hoş geliyor dimi? Ama her halikarda yine ödeyen biz olmuyor muyuz sanki?

İşte kendimizi kaybetmemek için yapabilirseniz diye birkaç ipucu J

Önce dolabınızın karşısına geçip neyiniz var neyiniz yok iyice bakın. Sonra ihtiyaç listesi yapın, en çok ihtiyacınız olandan en aza doğru yazın.

Regli iken ve yemek yedikten sonra alışverişe çıkmayın.

Her zaman yakın arkadaşınızla ya da tek başınızı çıkın. Ben tek başına çıkmayı tercih edenlerdenim.

Taksitlere, kampanyalara aldanmayın sırf kampanya var diye ihtiyacınız olmayan bir şeye eliniz gitmesin. Listeye sadık kalın.

Dolabımız da olması gereken klasikleşmiş bazı kıyafetler vardır. Siyah blazer ceket, siyah elbise, ya da klasik bir pantolon bunları indirimde bulduysanız kaçırmayın çünkü asla modası geçmeyecek parçalar.    

İndirimden genelde klasik olan parçaları almalısınız. Kaşmir hırka , şal gibi ya da koyu renk bir stiletto, klasik bir çizme ya da çanta gibi.

Alışverişe çıkmadan önce trendleri iyice inceleyin. Modası geçmiş ürünlerden uzak durun ama çok trendy parçalara da çok ihtiyacınız olmadığı sürece bakmayın derim en fazla 2 sezon giyilebilirler çünkü. En mantıklısı klasik parçalar. Eğer tek başınıza yaşıyorsanız ya da anne iseniz mutlaka gözünüz ev, mutfak eşyalarına da kayacaktır. Benim gibi ailesiyle yaşayan mutfakla çok ilgisi olmayan biri iseniz zaten bu sözüm size değil ama gözünüz dediğim gibi kayarsa üzerinde ki etiketin suçu o ihtiyacınız yok kaçın oradan.

 

Hadi listemizi yapalım. Ben genel de alışveriş yaptığım markaların internet sitesine girip bir göz atıyorum önceden beğendiklerimin ve ihtiyacım olanların fotoğrafını çektikten sonra alışverişe çıkıyorum ufak bir tavsiyeJ Bakalım ben dahil herkes uyabilecek mi bu kurallara?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Hakkımda

Fotoğrafım
1988 yılında yağmurlu bir günde dünyaya geldim. Kendimi bildim bileli kıyafetlere olan ilgim hep arttı. Çok küçükken bile minik dikiş makinemle birşeyler yapmaya çalışırdım işte bu modaya olan aşkımı arttırdı. Bu aşkla Yeditepe Üniversitesin de Moda Tasarım eğitimi aldım. Kafama göre giyinen giydiğim her şeyi kendime yakıştırdığını düşünen biraz da şımarık moda aşkı olan bir kızım işte. Buraya yazmak sizle paylaşmak beni daha da rahatlatıyor umarım severek okuyorsunuzdur. Daha fazlasını merak edenler için aycayuce@gmail.com