10 Şubat 2013 Pazar

Eyvah ne giyeceğim ??



İki ayağınız bir pabuca mı girdi? Romantik bir gece geçireceksiniz ve ne giyeceğinize hala karar veremediniz mi? Biz kızların klasikleşmiş bir eyvah ne giyiceğim telaşı :) Sevgililer günü geliyor ve romantik bir gece için size bir kaç öneri :)





 
 
Bu postu okurken bazılarınız içinizden niye hiç pantolon kombini yok diyebilir. Evet yok çünkü pantolon günlük hayatta en çok giydiğimiz giysi. Elbise, tulum ve etek şıklıkta her zaman bir adım öndedir. İlla ki pantolon giymek istiyorum derseniz ki bence demeyin en azından pantolon değil de tabi vücudunuz da uygunsa tulum giyin böylelikle hem seksi hem de şık olablirsiniz. Şıklığı sakın çok abartmayın. Aksesuarları tek takmaya özen gösterip hedefi kıyafet yapmalısınız. Kıyafetinizi tamamlayacak bir küpe, yüzük, kolye ve ya bilezik bunlardan birini takmanız yeterli olacaktır. Ben kombinlerimde kolye kullamadım çünkü elbiselerimin yaka kısımları yeteri kadar hareketli o yüzden küpelerle tamamlamayı tercih ettim. Ama daha sade bir elbise giyiyorsanız da takabilirsiniz.
Sevgililer gününüz kutlu olsun!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Hakkımda

Fotoğrafım
1988 yılında yağmurlu bir günde dünyaya geldim. Kendimi bildim bileli kıyafetlere olan ilgim hep arttı. Çok küçükken bile minik dikiş makinemle birşeyler yapmaya çalışırdım işte bu modaya olan aşkımı arttırdı. Bu aşkla Yeditepe Üniversitesin de Moda Tasarım eğitimi aldım. Kafama göre giyinen giydiğim her şeyi kendime yakıştırdığını düşünen biraz da şımarık moda aşkı olan bir kızım işte. Buraya yazmak sizle paylaşmak beni daha da rahatlatıyor umarım severek okuyorsunuzdur. Daha fazlasını merak edenler için aycayuce@gmail.com