24 Kasım 2014 Pazartesi

BAŞ TACI OLMAYA ADAY







7’den 70’e, genci yaşlısı demeden herkesin rahatlıkla giyebileceği ekose desenler bu kış baş tacı olmaya aday. Genellikle gömlek olarak görmeye alışık olduğumuz ekoseyi bu sezon her şeyde göreceğiz. Deri ceketler ve mini botlarla kombinleyebilceğiniz ekose desenli mini eteklerle çok tarz olacağınız kesin. Oversize çılgınlığı da tüm hızıyla devam ediyor. Hem atkı olarak hem de büyük mont olarak görmeye alışık olduğumuz bu parçalar ekoseden nasibini alacağa benziyor. Peki ekose deseniyle pantolonu hiç hayal ettiniz mi?  Yalnız çok önemli bir konu var  , o da bu pantolonların desen itibari ile sizleri olduğunuzdan bir kaç kilo daha fazla göstermesi. Bu sebeple kalın çizgilerden ziyade tercihinizi incelerden yana kullanmalısınız.Oldukça sade giyindiğiniz bir günde giysinizi hareketlendirmek istiyor ama sezonun hit parçalarını da üzerinizde kullanmak istiyorsanız eğer, bere ve ekose gömleklerden yardım alabilirsiniz. Bu desen de en önemli olan size en çok yakıştığına inandığınız renkte ki ekosenizi bulmak ve hoşunuza giden aksesuarlarla bir arada kullanmak. 


































Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Hakkımda

Fotoğrafım
1988 yılında yağmurlu bir günde dünyaya geldim. Kendimi bildim bileli kıyafetlere olan ilgim hep arttı. Çok küçükken bile minik dikiş makinemle birşeyler yapmaya çalışırdım işte bu modaya olan aşkımı arttırdı. Bu aşkla Yeditepe Üniversitesin de Moda Tasarım eğitimi aldım. Kafama göre giyinen giydiğim her şeyi kendime yakıştırdığını düşünen biraz da şımarık moda aşkı olan bir kızım işte. Buraya yazmak sizle paylaşmak beni daha da rahatlatıyor umarım severek okuyorsunuzdur. Daha fazlasını merak edenler için aycayuce@gmail.com