10 Ağustos 2014 Pazar



Öncelikle herkesten özür diliyorum yarım bıraktığım işi bazı nedenlerden dolayı devam ettiremediğim için. Bu durumu telafi edebilmek için çok çalıştım arka arkaya postlar geliyor.

Umarım keyifle okursunuz.


RAHAT, ŞIK VE ÖZGÜR TREND MAXI ELBİSELER








Bana göre yazın vazgeçilmezlerinden biri maxi elbiseler. Her yerde giyilebilecek her zaman spor ama şık görünmek istiyorsanız maxi elbiselerden vazgeçmeyin derim. Bu sene özellikle bol desenli maxi elbiseler çok ön planda.
























 
Yaz demek bana göre kıyafette özürlük demek. Kat kat giyinmek yok sadece tek parçayla ne kadar rahat ve mutlu olunabileceğine en güzel örnek maxi elbiseler. Yaz aylarının ruhuna çok uygun olsa da ince bir hırkayla bahar da giymek için çok uygun ve rahat. Peki ünlüler maxi elbiseleri nasıl kombinlemiş hadi bir göz atalım.
 






 
 

 
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Hakkımda

Fotoğrafım
1988 yılında yağmurlu bir günde dünyaya geldim. Kendimi bildim bileli kıyafetlere olan ilgim hep arttı. Çok küçükken bile minik dikiş makinemle birşeyler yapmaya çalışırdım işte bu modaya olan aşkımı arttırdı. Bu aşkla Yeditepe Üniversitesin de Moda Tasarım eğitimi aldım. Kafama göre giyinen giydiğim her şeyi kendime yakıştırdığını düşünen biraz da şımarık moda aşkı olan bir kızım işte. Buraya yazmak sizle paylaşmak beni daha da rahatlatıyor umarım severek okuyorsunuzdur. Daha fazlasını merak edenler için aycayuce@gmail.com