17 Mart 2013 Pazar

Tuvana Büyükçınar


Tuvana Büyükçınar Demir’in, Tuvanam Undart adını verdiği 2013-2014 Sonbahar-Kış Koleksiyonunu Mercedes-Benz Fashion Week İstanbul kapsamında görücüye çıkardı.




























Koleksiyonun da deri, kaşe ve payete yer veren tasarimci ayni zaman da taş islemeli, gold  ve  metal detaylı kemerlerle tasarımlarını ön plana çıkarmış. Bu sezon sık sık karşımıza çıkan siyah ve beyazın birlikteliğini koleksiyonuna taşıyan tasarımcı son derece şık bir koleksiyon hazırlamış.Siyah ve beyazın yanı sıra yeşil  bordo ve gri renklere de koleksiyonun da yer veren tasarimci bu renkleri transparan kumaşlarla ve püsküllerle birleştirince son derece ses getiren bir koleksiyon çıkmış ortaya.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Hakkımda

Fotoğrafım
1988 yılında yağmurlu bir günde dünyaya geldim. Kendimi bildim bileli kıyafetlere olan ilgim hep arttı. Çok küçükken bile minik dikiş makinemle birşeyler yapmaya çalışırdım işte bu modaya olan aşkımı arttırdı. Bu aşkla Yeditepe Üniversitesin de Moda Tasarım eğitimi aldım. Kafama göre giyinen giydiğim her şeyi kendime yakıştırdığını düşünen biraz da şımarık moda aşkı olan bir kızım işte. Buraya yazmak sizle paylaşmak beni daha da rahatlatıyor umarım severek okuyorsunuzdur. Daha fazlasını merak edenler için aycayuce@gmail.com