25 Mayıs 2015 Pazartesi

Ayaklara Özgürlük Geldi...



Ayaklara özgürlük geldiyse işte tam olarak yaz geldi demektir. Bir çok firma sandalet koleksiyonlarını görücüye çıkarmış bulunmakta. Kaba mı kaba olan bu trende kısa sürede gözümüz alışacak gibi görünüyor ama açıkçası ben pek alışamadım. 

































Parlak deriler kullanıp taş ve zımbalar ekleyerek kibarlaştırmaya çalışmışlarsa da pek işe yaramamış sanırım :) Kimisi de bu senenin bir diğer modası olan kalın topuk ile kalın bantları birleştirmiş. Karar sizin benim pek tarzım olmasa da bu sandaletleri çok seven çıkacaktır. 



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Hakkımda

Fotoğrafım
1988 yılında yağmurlu bir günde dünyaya geldim. Kendimi bildim bileli kıyafetlere olan ilgim hep arttı. Çok küçükken bile minik dikiş makinemle birşeyler yapmaya çalışırdım işte bu modaya olan aşkımı arttırdı. Bu aşkla Yeditepe Üniversitesin de Moda Tasarım eğitimi aldım. Kafama göre giyinen giydiğim her şeyi kendime yakıştırdığını düşünen biraz da şımarık moda aşkı olan bir kızım işte. Buraya yazmak sizle paylaşmak beni daha da rahatlatıyor umarım severek okuyorsunuzdur. Daha fazlasını merak edenler için aycayuce@gmail.com