12 Ağustos 2014 Salı

Bacaklara özgürlük geldi : )








Bugünler de  yırtmaçlar her yerde, her stilde karşımıza çıkıyor. Kıyafetlerin süprizlerinden biridir yırtmaç ve bende her zaman yeri ayrıdır. Hiç özelliği olmayan bir  elbise ve ya eteği bambaşka bir havaya sokabilir. Durduğunuz zaman dümdüz duran bir elbise bir adım attığınız zaman tüm sıradanlığını bir kenara bırakıp göz alıcı bir hal alabiliyor ama şu sıralar gizli yırtmaçlardan çok iki yandan yırtmaçlı uzun etekler, kısa eteklerde ise diagonal yırtmaçlar ve elegan görünümden vazgeçemeyenler için tek yırtmaçlı modeller ön planda.   Hadi bir göz atalım;




























Yırtmaçlı modelleri giyerken unutmamanız gereken önemli nokta, anahtar parça olan eteğiniz dışında tüm diğer parçalarda sade olmalı. Yırtmaçlı eteğinizi bol bir kazakla, blazer bir çeketle ya da önden düğümlenmiş bir gömlekle tamamlayabilirsiniz. . Böylelikle gündüzden geceye hızlı bir geçiş yapabilir, ofis kıyafetinizle akşam yemeğine üstünüzü değiştirmeden geçebilirsiniz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Hakkımda

Fotoğrafım
1988 yılında yağmurlu bir günde dünyaya geldim. Kendimi bildim bileli kıyafetlere olan ilgim hep arttı. Çok küçükken bile minik dikiş makinemle birşeyler yapmaya çalışırdım işte bu modaya olan aşkımı arttırdı. Bu aşkla Yeditepe Üniversitesin de Moda Tasarım eğitimi aldım. Kafama göre giyinen giydiğim her şeyi kendime yakıştırdığını düşünen biraz da şımarık moda aşkı olan bir kızım işte. Buraya yazmak sizle paylaşmak beni daha da rahatlatıyor umarım severek okuyorsunuzdur. Daha fazlasını merak edenler için aycayuce@gmail.com