20 Ağustos 2014 Çarşamba

Işıl Işıl göz alıcı trend : )









Bu sezon gardırobunuzu açtığınız zaman gözleriniz kamaşacak çünkü  tasarımcıların ışıl ışıl göz alıcı özgün detaylardan oluşan tasarımları gardırobunuzda baş köşe de  yer alacak. Sezonun bu iddialı parçaları içinde ışıldarken, bu trendi doğru uygulayabilmek çok önemli. Gümüş rengi ve bronz altın tonlarında pul, payet ve parlak kumaşlı elbiseler  bu modanın baş tacı. Bu trendi uygularken en çok dikkat etmeniz gereken aksesuarlar. Aksesuarlarınızı seçerken takacağınız takıya ve o takının kesinlikle abartı olmaması gerekiyor. Bu trendin en kilit noktası aksesuar seçiminde sadelikten ödün vermemek.


































 



Evet kafanız karışmış olabilir bu kadar ışıltıyla abartı olmamayı nasıl becereceğiz dediğinizi duyar gibiyim. Yukarıda paylaşmış olduğum fotoğraflardan yola çıkabileceğinizi düşünüyorum. Işıltılı bir eteği salaş bir t-shirt ya da oversized bir gömlek ile kombinleyebilirsiniz. Payetli bir ceket abartı gözükebilir size ama içine basic bir t-shirt giyip skinny bir pantolonla çok şık ama abartı olmayan bir kombin yapabilirsiniz. Payetli bir elbise ile bir davete katılabilir ve bütün gözleri üzerinize çekebilir gecenin yıldızı olabilirsiniz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Hakkımda

Fotoğrafım
1988 yılında yağmurlu bir günde dünyaya geldim. Kendimi bildim bileli kıyafetlere olan ilgim hep arttı. Çok küçükken bile minik dikiş makinemle birşeyler yapmaya çalışırdım işte bu modaya olan aşkımı arttırdı. Bu aşkla Yeditepe Üniversitesin de Moda Tasarım eğitimi aldım. Kafama göre giyinen giydiğim her şeyi kendime yakıştırdığını düşünen biraz da şımarık moda aşkı olan bir kızım işte. Buraya yazmak sizle paylaşmak beni daha da rahatlatıyor umarım severek okuyorsunuzdur. Daha fazlasını merak edenler için aycayuce@gmail.com