21 Ağustos 2014 Perşembe

Genç ve Başarılı Tasarımcı Şeyma BOZBOLA.





Genç, başarılı, hırslı ve yaratıcı evet bu 4 kelime son zamanlar da bana moda dünyasında adını yeni duyurmaya başlayan Şeyma Bozbola'yı anlatıyor. Daha yolun çok başında olan tasarımcı tasarımlarıyla fark yaratıp adından sıkça bahsettiriyor. Şimdiden bir çok ünlü isimle anlaşan tasarımcı bomba etkisi yaratacağını söylüyor. Haute couture tasarımlar yapan tasarımcı son derece heyecanlı ve başarılı işlere imza atacak gibi duruyor. Nişantaşında ki şık ve mütevazi atölyesin de misafirlerini ağırlayan Şeyma sıcak kanlılığı ve ilgisiyle de kendine bağlamayı başarıyor. Atölyesinde yaptığı bir kaç tasarımın fotoğraflarını çektik yalnız sadece ufak detaylarını.  Tamamını merak edenleri atölyesinde bekliyor.
































 
Taşlardan ve dantellerden oluşan tasarımlarıyla hem şık hem göz alıcı olabilmeyi hedeflemiş ve başarmışta. En büyük özelliği bu işi sadece para için işine aşık olduğu için de yapıyor. Atölyesine gittiğiniz zaman göreceksiniz sadece bir elbiseyi size satma değil amacı sizi doğru da yönlendirmek. Özel geceler, davetler ve düğünlerden yola çıkarak kurduğu atölyesin de çok kısa zaman sonra günlük ama kimsenin üzerinde göremeyeceğiniz kendinizi özel hissettirecek koleksiyonu yer alacak. Sevgili Umut Akyüreği kırmayarak ilk tasarımını yaptı bile.
 


 
Şeyma Bozbola İletişim bilgileri:
Rumeli Caddesi Suzi bey apartmanı kat 2 d:4
0212 219 01 79
instagramdan takip etmek isteyenler için ise: bozbolaseyma 

1 yorum:

  1. Teslim ettikleri elbise son derece fiyaskoydu. Üzerindeki yırtıklarla, dikiş hatalarıyla, bedenime asla oturmayışıyla gerçekten berbat bir elbise teslim ettiler. Çok özel bir geceme bir hafta kala elbisesiz kaldım. Verdikleri elbiseyi başka bir terzi toparlamaya çalıştı, o elbiseyi bana nasıl teslim edebildiklerine anlam veremedi, iş etiğine son derece uygunsuz bir yaklaşım vardı. Şeyma hanımı işinin başında pek göremedim. Bütün bu olanlardan da en sonunda inanılmaz kaba bir şekilde beni suçlaması son noktaydı. Kendisini kesinlikle tavsiye etmiyorum.

    YanıtlaSil

Hakkımda

Fotoğrafım
1988 yılında yağmurlu bir günde dünyaya geldim. Kendimi bildim bileli kıyafetlere olan ilgim hep arttı. Çok küçükken bile minik dikiş makinemle birşeyler yapmaya çalışırdım işte bu modaya olan aşkımı arttırdı. Bu aşkla Yeditepe Üniversitesin de Moda Tasarım eğitimi aldım. Kafama göre giyinen giydiğim her şeyi kendime yakıştırdığını düşünen biraz da şımarık moda aşkı olan bir kızım işte. Buraya yazmak sizle paylaşmak beni daha da rahatlatıyor umarım severek okuyorsunuzdur. Daha fazlasını merak edenler için aycayuce@gmail.com