27 Mart 2012 Salı

BAYILDIĞIM KADIN!!!






YAŞI KAÇ OLURSA OLSUN GÜZELLİĞİNDEN BİRŞEY KAYBETMEYEN NADİR KADINLARDAN...



Stefanel İlkbahar/Yaz koleksiyonu

Stefanel 2012 İlkbahar / Yaz Koleksiyonu ilham kaynağını, özgür, şık ve duygusal tavrını yansıtan Stefanel kadını ile örtüşen Brigitte Bardot’tan alıyor.
Bu bir zıtlıklar sezonudur; hafife karşı ağır, kalına karşı transparan , mata karşı parlak! Çağdaş görünüm dengeli ve özelleştirilmiş nihai etki için spor, resmi, denim, triko ve maskülen gibi çok farklı dünyaları bir araya getiriyor.

Koleksiyon renkleri bej ve camel’den zümrüt yeşili, turuncu ve sarı gibi parlak ve güçlü renklere kadar tüm nötr nüansları kapsıyor. En önemlileri jakar, desenler ve renk bloğudur. Baskılı fularlar çok akıcı çizgilerle tişört ve üst parçaların üzerinde yer alıyor. Mevcut moda trendlerine paralel olarak büyük-etki izlenimi yaratan renk ve desen eşleştirmeleri belirgin ve güçlüdür.“Örgü-denim” Stefanel’in triko imalat lideri olarak rolünü modern bir şekilde ve özel bir dikkatle yeniden yorumlama yeteneğini mükemmel bir şekilde yansıtıyor.Benim çok başarılı bulduğum bir marka.Herkese hitap eden kendini kanıtlamış belli bir tarzı olan ve bu tarzın asla dışına çıkmayan bir marka.Kreasyonundan yayınlamak istediğim beğendiğim bir kaç parça
.

















Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Hakkımda

Fotoğrafım
1988 yılında yağmurlu bir günde dünyaya geldim. Kendimi bildim bileli kıyafetlere olan ilgim hep arttı. Çok küçükken bile minik dikiş makinemle birşeyler yapmaya çalışırdım işte bu modaya olan aşkımı arttırdı. Bu aşkla Yeditepe Üniversitesin de Moda Tasarım eğitimi aldım. Kafama göre giyinen giydiğim her şeyi kendime yakıştırdığını düşünen biraz da şımarık moda aşkı olan bir kızım işte. Buraya yazmak sizle paylaşmak beni daha da rahatlatıyor umarım severek okuyorsunuzdur. Daha fazlasını merak edenler için aycayuce@gmail.com