27 Mart 2012 Salı

Yırtılmayan Kağıt Ayakkabı


Amerikalı Civic Duty ayakkabı markası artık Türkiye`de!

Çevreye gösterdiği duyarlılıkla adından söz ettiren Amerikan markası Civic Duty, 2012 İlkbahar-Yaz sezonu itibarı ile artık Türkiye`de de satışta! Biz yırtılmaz kağıt olan Tyvek malzemesinden üretilen 5 farklı modeldeki bu ayakkabılara bayıldık. 175 ila 190 TL fiyat aralığında satılan ayakkabılar, Nisan ayından itibaren Bilstore ve Beymen mağazalarında doğa dostu moda severleri bekliyor.

Çok güzeller ve hem de çok rahatlar.Şiddetle tavsiye edilir :)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Hakkımda

Fotoğrafım
1988 yılında yağmurlu bir günde dünyaya geldim. Kendimi bildim bileli kıyafetlere olan ilgim hep arttı. Çok küçükken bile minik dikiş makinemle birşeyler yapmaya çalışırdım işte bu modaya olan aşkımı arttırdı. Bu aşkla Yeditepe Üniversitesin de Moda Tasarım eğitimi aldım. Kafama göre giyinen giydiğim her şeyi kendime yakıştırdığını düşünen biraz da şımarık moda aşkı olan bir kızım işte. Buraya yazmak sizle paylaşmak beni daha da rahatlatıyor umarım severek okuyorsunuzdur. Daha fazlasını merak edenler için aycayuce@gmail.com