27 Mart 2012 Salı

BORA AKSU

Bora AKSU benim çok sevdiğim ve sürekli takip ettiğim isimlerden birisi.Sıra dışı tarzı hırsı ve çabuk yakaldığı başarısı.


İzmir’de doğan ve ilk moda tasarım ödülünü İZFAŞ’ın düzenlediği İZMİRPRET Fuarı’nda alan Bora Aksu, Central Saint Martins okulundan 2002 yılında yüksek dereceyle mezun oldu ve ilk defilesini hemen mezun olduğu yıl Londra Moda Haftası çerçevesinde düzenledi.




BORA AKSU'NUN SON DEFİLESİNİ BEN ÇOK BEĞENDİM.


Bora Aksu 2012 İlkbahar Yaz Kolleksiyonu


Bora Aksu, 2012 ilkbahar yaz kollksiyonunu, Londara moda haftası etkinlikleri çerçevesinde düzenlediği defile ile tanıttı.Bir aşk hikayesinden esinlenerek oluşturulan kolleksiyonda, ağırlıklı olarak beyaz renge yer verilmesinin yanısıra mercan mavisi, şeker pembesi, gibi yazın sıcak renklerine ve yaza zıt renkler olan siyah ve lacivert renklerede yer verilmiş.
















Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Hakkımda

Fotoğrafım
1988 yılında yağmurlu bir günde dünyaya geldim. Kendimi bildim bileli kıyafetlere olan ilgim hep arttı. Çok küçükken bile minik dikiş makinemle birşeyler yapmaya çalışırdım işte bu modaya olan aşkımı arttırdı. Bu aşkla Yeditepe Üniversitesin de Moda Tasarım eğitimi aldım. Kafama göre giyinen giydiğim her şeyi kendime yakıştırdığını düşünen biraz da şımarık moda aşkı olan bir kızım işte. Buraya yazmak sizle paylaşmak beni daha da rahatlatıyor umarım severek okuyorsunuzdur. Daha fazlasını merak edenler için aycayuce@gmail.com