15 Mart 2012 Perşembe

İŞTE NEON PATLAMASI










BAHAR GELİYOR...BAHARIN GELİŞİ VİTRİNLERDEN DE ANLAŞILIYOR.HER YER CIVIL CIVIL RENGARENK.BAKMAYA DOYAMIYORSUN. HEPSİ BİRBİRİNDEN GÜZEL ŞEKER GİBİ :)
Geçtiğimiz sezonda çok popüler olan neon renkler, bu yaz da çok moda!
Bu çantalar tek başına starlar zaten. Bu nedenle neon renkleri siyah, beyaz ve bej tonlarda kıyafet seçimi ile kullanmak, çantalarınızı daha göz önünde tutmanıza yardımcı olacak. Hemen hemen her markanın bu yılki koleksiyonunda neon renkte çantalara rastlamak mümkün. Marc Jacobs, Givenchy, Prada, Alexander McQueen gibi markalar İlkbahar / Yaz koleksiyonlarındaki neon çantaları ile gözlere hitap edecek.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Hakkımda

Fotoğrafım
1988 yılında yağmurlu bir günde dünyaya geldim. Kendimi bildim bileli kıyafetlere olan ilgim hep arttı. Çok küçükken bile minik dikiş makinemle birşeyler yapmaya çalışırdım işte bu modaya olan aşkımı arttırdı. Bu aşkla Yeditepe Üniversitesin de Moda Tasarım eğitimi aldım. Kafama göre giyinen giydiğim her şeyi kendime yakıştırdığını düşünen biraz da şımarık moda aşkı olan bir kızım işte. Buraya yazmak sizle paylaşmak beni daha da rahatlatıyor umarım severek okuyorsunuzdur. Daha fazlasını merak edenler için aycayuce@gmail.com