4 Aralık 2012 Salı

Çizme şıklığı


Havalar soğumuşken çizme sezonu da çoktan açtık. Kış mevsimini hiç sevmem ama çizme hasatlığım var çizme ile kombinler yapmayı çok seviyorum çünkü topukluda olsa düz de olsa her nereye giderseniz gidin yaptığınız kombinle gayet şık olabiliyorsunuz. İşte bir kaç öneri.







Spor, şık bir tarz isteyenler için ideal kombinler. Klasik renkler olarak bildiğimiz siyah ve beyazı renklendirmek için renkli bir saat ve ya mavi tonlarında giyiniyorsanız mavilerin arasında birer ton olursa daha hoş durur. Kahverengini biraz renklendirmek istiyorsanız da kombinizde her hangi bir şeyinizi çanta, pantolon gibi açık renk yapmanız yeterli olacaktır. Bu sezonun en son trendlerinden oluşan  kombinlerle ister yemeğe ister işe ister alışverişe nereye giderseniz gidin bu kombinlerle son derece tarz ve şık görünüceksiniz.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Hakkımda

Fotoğrafım
1988 yılında yağmurlu bir günde dünyaya geldim. Kendimi bildim bileli kıyafetlere olan ilgim hep arttı. Çok küçükken bile minik dikiş makinemle birşeyler yapmaya çalışırdım işte bu modaya olan aşkımı arttırdı. Bu aşkla Yeditepe Üniversitesin de Moda Tasarım eğitimi aldım. Kafama göre giyinen giydiğim her şeyi kendime yakıştırdığını düşünen biraz da şımarık moda aşkı olan bir kızım işte. Buraya yazmak sizle paylaşmak beni daha da rahatlatıyor umarım severek okuyorsunuzdur. Daha fazlasını merak edenler için aycayuce@gmail.com