5 Aralık 2012 Çarşamba

HOŞGELDİN :)



Hoşgeldin 2013. Yılbaşı denilince akla ilk gelen kırmızı olur sonra siyah ve ışıl ışıl payetler gelir. Yeni yıla nasıl girerseniz bütün bir yılınız öyle geçer derler ya ee bizde güzel şıkşıkıdım giyinince mutlu olduğumuza göre bütün yılı iyi geçirmek için ona göre giyinip kendimizi iyi hissetmeliyiz :) Normalde partinin yapılacağı yere göre kıyafet seçilmesi gerekirken yılbaşında bu kural geçerli değil. Nereye giderseniz gidin pantolon bluz da olsa elbise de olsa kısa da olsa uzun da olsa payetli de olsa düz de olsa kaldırır ee yılbaşı yahu bu  her yerde herşeyi giyebilirsiniz:)








 
 
Yeni yıl hepimize mutluluk sağlık ve aşk getirisin :) Yılbaşında illa ki kırmızı giyinilcek diye bişey yok kendinizi kısıtlamayın ama kırmızının uğuruna cidden inanıyorsanız bunu kırmızı takı ve ya ayakkabı kullanarak  yapabilirisiniz. Herkese iyi yıllar!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Hakkımda

Fotoğrafım
1988 yılında yağmurlu bir günde dünyaya geldim. Kendimi bildim bileli kıyafetlere olan ilgim hep arttı. Çok küçükken bile minik dikiş makinemle birşeyler yapmaya çalışırdım işte bu modaya olan aşkımı arttırdı. Bu aşkla Yeditepe Üniversitesin de Moda Tasarım eğitimi aldım. Kafama göre giyinen giydiğim her şeyi kendime yakıştırdığını düşünen biraz da şımarık moda aşkı olan bir kızım işte. Buraya yazmak sizle paylaşmak beni daha da rahatlatıyor umarım severek okuyorsunuzdur. Daha fazlasını merak edenler için aycayuce@gmail.com