21 Aralık 2012 Cuma



Çok mu soğuk? Evet dediğinizi duyar gibiyim. Peki madem üşüyoruz ve üşümekten de nefret ediyoruz o zaman kıyafetlerimizle biraz yüzümüz gülsün istedim :)   Kış mevsimini hiç sevmediğim için hep inkar ediyordum üşüdüğümü ta ki düne kadar. Aksesuarların hayatımızda ki önemi büyük kıyafetlerimizin kurtarıcı parçaları ama hem üşümemek için hem de süsümüzden vazgeçmemek için bir kaç seçenek :)



ACCESSORİES


LC WAİKİKİ

TOPSHOP


ERKEKLERİ UNUTTUM SANMAYIN :)
 

Bu sene atkılar da, eldivenler de, şapkalar da bol renkler hakim. Eldivenler de her sene olduğu gibi deriler ön planda. Deri eldivenin her zaman şık ve cool bir görünümü var. Kulaklıklı şapkalarla çok şirin gözüküp deri eldivenlerle de bir o kadar cool görünüyoruz. Erkekler de klasik renkler ön planda olsa da biz bayanlarda renkli eldivenler şapkalar atkılar ön planda her sene olduğu gibi. Kıyafete uydurmak doğru kombin yapmak her zaman çok önemli unutmayın. Üşümekten nefret edenlerdenseniz güzel aksesuarlarla belki biraz neşeniz yerine gelir :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Hakkımda

Fotoğrafım
1988 yılında yağmurlu bir günde dünyaya geldim. Kendimi bildim bileli kıyafetlere olan ilgim hep arttı. Çok küçükken bile minik dikiş makinemle birşeyler yapmaya çalışırdım işte bu modaya olan aşkımı arttırdı. Bu aşkla Yeditepe Üniversitesin de Moda Tasarım eğitimi aldım. Kafama göre giyinen giydiğim her şeyi kendime yakıştırdığını düşünen biraz da şımarık moda aşkı olan bir kızım işte. Buraya yazmak sizle paylaşmak beni daha da rahatlatıyor umarım severek okuyorsunuzdur. Daha fazlasını merak edenler için aycayuce@gmail.com