26 Aralık 2012 Çarşamba

ÇORAPLARA RENK GELDİ








Çocukluk yıllarınıza dönmeye hazır mısınız? Ben bu trendi gördüğüm an çocukluğum geldi aklıma. Küçükken annelerimiz rengarenk çorapları giydirirdi hep ve şimdi bu trend tekrar geri geldi hem de biz büyükler için J. Bu sezon renkli ve desenli çoraplar ön planda. Peki bu çoraplar nasıl giyilir? Kışın hem renkli külotlu çoraplarınızla ısınırken hem de şık görünmek istemez misiniz?

Aslında hep siyah lacivert ve gri renk klasik çoraplara alışığız ama bu sezon bu klasiklikten sıkılan modacılarımız biraz değişiklik olsun diye karşımıza rengarenk çoraplarla çıkıyorlar. Sıra dışı görünse de çok şık kombinler yaratabilirsiniz.  Peki bu çılgın çorapları ne ile giymeliyiz nasıl kombinlemeliyiz?

Eğer desenli bir elbise giyiyorsanız elbisenin desenlerinin rengine uygun herhangi bir renk çorap giyebilirsiniz. Peki elbise desenli değil de çorabınız desenli olsun istiyorsanız da tam tersini yapıp elbiseyi düz renk seçebilirsiniz ; eğer ki böyle giyerseniz tek bir odak noktası yaratmış olacaksınız tüm dikkatler çorapta olacak. Ama yok ben cesaretliyim ve tüm dikkatleri çekmek istiyorum derseniz de desen karmaşası yapıp desenli elbise ve desenli çorap giyebilirsiniz ama burada ki en önemli detay desenlerin birbiriyle uyum içinde olmasıdır. 
 








 


 
 








 
Her mevsime uygun kendinizi yansıtan çoraplar iç dünyanızın dışa yansıması olarak görünür. Kıyafetinize uygun canlı, mat, parlak, desenli, çiçekli çoraplar bunların arasından seçip giydiğiniz çoraplar sizin kişiliğinizle doğru orantılıdır. O yüzden unutmayın seçimleriniz kişiliğinizin yansımasıdır.   

























 
 






 
 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Hakkımda

Fotoğrafım
1988 yılında yağmurlu bir günde dünyaya geldim. Kendimi bildim bileli kıyafetlere olan ilgim hep arttı. Çok küçükken bile minik dikiş makinemle birşeyler yapmaya çalışırdım işte bu modaya olan aşkımı arttırdı. Bu aşkla Yeditepe Üniversitesin de Moda Tasarım eğitimi aldım. Kafama göre giyinen giydiğim her şeyi kendime yakıştırdığını düşünen biraz da şımarık moda aşkı olan bir kızım işte. Buraya yazmak sizle paylaşmak beni daha da rahatlatıyor umarım severek okuyorsunuzdur. Daha fazlasını merak edenler için aycayuce@gmail.com