6 Haziran 2012 Çarşamba

BURBERRY RESORT 2013



Burberry Resort 2013 koleksiyonu genellikle koyu renklerden ve sert hatlardan oluşuyor. Eteklerde feminenlik ön planda, pantolonlar da ise maskülen bir görünüm ortaya çıkıyor. Koyu renklerin hakim olduğu koleksiyonda yer yer metalik renklere de yer verilmiş. Erkekler de ise kadınlara göre daha çok renk kullanılmış.




































Kadınlar da koyuluğu kırmak için yer yer renkli çantalar kullanılmış ve çok güzel olmuş. Burberry Resort 2013 koleksiyonu ben çok beğendim. Feminen görüntüler, maskülen pantolonlar, erkeklerin kadınlara göre daha renkli olması bence çok hoş ve güzel detaylar ne dersiniz?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Hakkımda

Fotoğrafım
1988 yılında yağmurlu bir günde dünyaya geldim. Kendimi bildim bileli kıyafetlere olan ilgim hep arttı. Çok küçükken bile minik dikiş makinemle birşeyler yapmaya çalışırdım işte bu modaya olan aşkımı arttırdı. Bu aşkla Yeditepe Üniversitesin de Moda Tasarım eğitimi aldım. Kafama göre giyinen giydiğim her şeyi kendime yakıştırdığını düşünen biraz da şımarık moda aşkı olan bir kızım işte. Buraya yazmak sizle paylaşmak beni daha da rahatlatıyor umarım severek okuyorsunuzdur. Daha fazlasını merak edenler için aycayuce@gmail.com