8 Haziran 2012 Cuma

MICHEAL KORS RESORT 2013



Micheal Kors’un Resort 2013 koleksiyonunun ilham kaynağı Türkiye'ye yaptığı gezi olduğu söyleniyor. Aslında koleksiyona göz atınca anlaşılıyor çünkü gösterişli bir koleksiyon olmuş.  Altın rengi ve parlak taşlar koleksiyonda öne çıkan detaylar olmasına rağmen sadeliğini korumuş.Koleksiyonun en önemli özelliği gösterişin minimal bir tarzda ifade edilişi. Unutulmayan bir diğer detaylar ise deri detayları ve krokodil desenler.





































Siyah ve Beyazın hakim olduğu renkler dışında yeşil, saks mavisi ve kırmızı renklerinede yer verilmiş. Koleksiyon da dişiliği öne çıkaran tüm renkler ve detaylar kullanılmış. Ben çok beğendim peki ya siz?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Hakkımda

Fotoğrafım
1988 yılında yağmurlu bir günde dünyaya geldim. Kendimi bildim bileli kıyafetlere olan ilgim hep arttı. Çok küçükken bile minik dikiş makinemle birşeyler yapmaya çalışırdım işte bu modaya olan aşkımı arttırdı. Bu aşkla Yeditepe Üniversitesin de Moda Tasarım eğitimi aldım. Kafama göre giyinen giydiğim her şeyi kendime yakıştırdığını düşünen biraz da şımarık moda aşkı olan bir kızım işte. Buraya yazmak sizle paylaşmak beni daha da rahatlatıyor umarım severek okuyorsunuzdur. Daha fazlasını merak edenler için aycayuce@gmail.com