27 Haziran 2012 Çarşamba

PEPLUM ÇILGINLIĞI



İlk başta sevip sevemediğime bir türlü karar veremiyordum. Fikrim yavaş yavaş değişiyor sanırım çünkü gerçekten kabul ediyorum çok kibar ve asil duruyor. İlk başlarda sevememe nedenini ben de  tam olarak bilemesemde bildiğim tek bir şey var artık seviyorum hem de çok :)
















Kırmızı halı, davetler, günlük hayat her yer de giyip şık olabilirsiniz:) Hanım hanımcık görüntüsü sade bir elbiseye kattığı hareketlilik başka nerede var? Ünlülerin vazgeçilmezi olmakta haksız mı sizce? Sizde bir peplum elbise etek bluz ediniz beni daha iyi anlayacaksınız :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Hakkımda

Fotoğrafım
1988 yılında yağmurlu bir günde dünyaya geldim. Kendimi bildim bileli kıyafetlere olan ilgim hep arttı. Çok küçükken bile minik dikiş makinemle birşeyler yapmaya çalışırdım işte bu modaya olan aşkımı arttırdı. Bu aşkla Yeditepe Üniversitesin de Moda Tasarım eğitimi aldım. Kafama göre giyinen giydiğim her şeyi kendime yakıştırdığını düşünen biraz da şımarık moda aşkı olan bir kızım işte. Buraya yazmak sizle paylaşmak beni daha da rahatlatıyor umarım severek okuyorsunuzdur. Daha fazlasını merak edenler için aycayuce@gmail.com