16 Haziran 2012 Cumartesi

GALATA MODA 2012



Her sene farklı yerde olan ve merakla beklediğimiz GALATA MODA' da bakalım neler olmuş. Bir çok başarılı tasarımcının tasarımlarını bir arada görmek her zaman mümkün olmuyor eğer hala gitmediyseniz yarın son günü koşun derim.


ÖZGÜR MASUR

BESTE GÜREL


SELİM BAKLACI

EBRU GÜNAY




ELİF CIĞIZOĞLU






BEGÜM SALİHOĞLU


NEJLA GÜVENÇ

ÖZLEM KAYA

ÖZLEM SÜER

MEHTAP ELAİDİ

SİMAY BÜLBÜL

ÖZLEM KAYA

PINAR ARKUN

NİYAZİ ERDOĞAN


37 Türk tasarımcının katıldığı Galata Moda gez gez bitmiyor bakmaya doyamıyorsun. Elif Cığızoğlu'nun renklerine, Özgür Masur'un desenlerine, Beste Gürel'in mor tulumuna, Begüm Salihoğlu'nun renk renk ipek bluz ve elbiselerine hayran kaldım. Açıkçası benim en çok beğendiğim Begüm Salihoğlu tasarımları oldu ondan sonra da Elif Cığızoğlu'nun tasarımlarına. Laf aramızda büyük aşk yaşadık kendileriyle :) Niyazi Erdoğan'ı es geçmemek lazım tabi kamyon yazısı t-shirtlerine bakmadan gitmeyin.:) Fotoğrafların bazısı foto. makinesiyl bazısı ise telefonla çekim olduğu için kalite fakı var o yüzden kusura bakmayın :) Dediğim gibi Begüm Salihoğlu'nun standını ziyaret etmeyi unutmayın aşık olucağınız ve sizi çok mutlu edebilecek tasarımların hepsi orda :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Hakkımda

Fotoğrafım
1988 yılında yağmurlu bir günde dünyaya geldim. Kendimi bildim bileli kıyafetlere olan ilgim hep arttı. Çok küçükken bile minik dikiş makinemle birşeyler yapmaya çalışırdım işte bu modaya olan aşkımı arttırdı. Bu aşkla Yeditepe Üniversitesin de Moda Tasarım eğitimi aldım. Kafama göre giyinen giydiğim her şeyi kendime yakıştırdığını düşünen biraz da şımarık moda aşkı olan bir kızım işte. Buraya yazmak sizle paylaşmak beni daha da rahatlatıyor umarım severek okuyorsunuzdur. Daha fazlasını merak edenler için aycayuce@gmail.com