3 Haziran 2012 Pazar

İLK GÖZ AĞRIM :)



Biraz geç oldu biliyorum ama canım kıyafetlerime girebilen tek kişiyi sonunda buldum :) Canım arkadaşım mankenim ECEM TAŞÇI :) Üniversiteden mezun olurken projem hakkında çok düşündüm ne yapsam diye bilemedim. Kafamda bir sürü soru işaretleri vardı, bir sürü konu vardı. Renkli kişiliğime uyan Gökkuşağı, 70'ler aynı zamanda hazır giyime de uygun olması gerekiyordu. Düşündüm taşındım kalem eteklerden, kabarık eteklere büstiyer ve korsajlara hepsini karıştırdım :) Yaparken de SİRK hayal ettim o kadar renkli kıyafetlerin çizimlerini yaparken sirk geldi aklıma bir konseptim daha olmuş oldu :) Bakalım siz de beğenecek misiniz?




















Biz çekim yaparken çok eğlendik ve zevk aldık sizde resimlere bakarken aynı duyguları hissedersiniz ve beğenirsiniz umarım :) Aslında 4 kıyafetti ama bir  tanesi okulda kalmak zorunda olduğu için onu sizinle paylaşamamaktan büyük üzüntü duyuyorum laf aramızda benim favorimdi :) Aksesuarlar içinde çok düşündüm dolandım ama konseptlerime uygun eğlenceli şeyler bulduğumu düşünüyorum :)



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Hakkımda

Fotoğrafım
1988 yılında yağmurlu bir günde dünyaya geldim. Kendimi bildim bileli kıyafetlere olan ilgim hep arttı. Çok küçükken bile minik dikiş makinemle birşeyler yapmaya çalışırdım işte bu modaya olan aşkımı arttırdı. Bu aşkla Yeditepe Üniversitesin de Moda Tasarım eğitimi aldım. Kafama göre giyinen giydiğim her şeyi kendime yakıştırdığını düşünen biraz da şımarık moda aşkı olan bir kızım işte. Buraya yazmak sizle paylaşmak beni daha da rahatlatıyor umarım severek okuyorsunuzdur. Daha fazlasını merak edenler için aycayuce@gmail.com