14 Haziran 2012 Perşembe

STELLA MCCARTNEY RESORT 2013


Sıradışı bir tanıtımla bir Resort defilesi daha.

Stella McCartney denince aklınıza ilk gelen nedir? Benim şık, zarif, hit ve dikkat çekici. Bu dört kelime Stella McCartney'i özetliyor. Koleksiyonunu bir çok ünlünün de katıldığı bir bahçe partisiyle tanıtan tasarımcı oldukça dikkat çekti.





























Stella McCartney koleksiyonda hit renklere ve desenlere yer vermiş. Leopar desenlerden, çiçek desenlerine,şal desenlerine, sarılardan, beyazlara, siyahlardan ,mavilere her renk ve deseni görmek mümkün. Her zaman ki gibi farkını ortaya koymuş. Ne dersiniz?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Hakkımda

Fotoğrafım
1988 yılında yağmurlu bir günde dünyaya geldim. Kendimi bildim bileli kıyafetlere olan ilgim hep arttı. Çok küçükken bile minik dikiş makinemle birşeyler yapmaya çalışırdım işte bu modaya olan aşkımı arttırdı. Bu aşkla Yeditepe Üniversitesin de Moda Tasarım eğitimi aldım. Kafama göre giyinen giydiğim her şeyi kendime yakıştırdığını düşünen biraz da şımarık moda aşkı olan bir kızım işte. Buraya yazmak sizle paylaşmak beni daha da rahatlatıyor umarım severek okuyorsunuzdur. Daha fazlasını merak edenler için aycayuce@gmail.com