3 Haziran 2012 Pazar

Güneşlenirken yapılacak en güzel şey :)



Nedendir bilmem yazın daha çok kitap okurum. Sizde benim gibiyseniz ve eğlenceli kitaplar okumayı seviyorsanız bu yazım tam size göre :) Şezlonglarımıza uzanıp güneşlenirken ne okursak mı vakit geçer?















Diz üstü edebiyat serisi kitapları benim favorim özellikle Pucca ve Nikitanın makası. Bayılmışım. Kendime geldiğimde 40 yaşındaydım favorim şiddetle tavsiye edilir. Okurken nasıl geçiyor vakit fark etmiyorsunuz bile biraz güneşlenirken vakit geçsinde okuyim  diyorsunuz ve bir bakmışsınız ki kapkarasınız :) Kitabın etkisine öyle bir kapılıyorsunuz ki vakit nasıl geçiyor fark etmiyorsunuz bile. Yukarıda ki kitapların hepsini okuyun derim ben yazın size eşlik edebilecek en güzel arkadaşlar :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Hakkımda

Fotoğrafım
1988 yılında yağmurlu bir günde dünyaya geldim. Kendimi bildim bileli kıyafetlere olan ilgim hep arttı. Çok küçükken bile minik dikiş makinemle birşeyler yapmaya çalışırdım işte bu modaya olan aşkımı arttırdı. Bu aşkla Yeditepe Üniversitesin de Moda Tasarım eğitimi aldım. Kafama göre giyinen giydiğim her şeyi kendime yakıştırdığını düşünen biraz da şımarık moda aşkı olan bir kızım işte. Buraya yazmak sizle paylaşmak beni daha da rahatlatıyor umarım severek okuyorsunuzdur. Daha fazlasını merak edenler için aycayuce@gmail.com