11 Haziran 2012 Pazartesi

CALVIN KLEIN RESORT 2013



Calvin Klein denince benim aklıma gelen daha doğrusu benim beynime kazınan tek şey klasik kelimesi.
Hep kendine has bir tarzı olan ve klasik şıklığından ödün vermeyen nadir markalardan. Kendini bize böyle sevdirdi zaten eğer çok sıra dışı birşey yaparsa ne düşünürüm alışır mıyım bilmiyorum açıkçası.























Renklerden ve modellerden zaten anlatmak istediğim herşey anlaşılıyor sanırım :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Hakkımda

Fotoğrafım
1988 yılında yağmurlu bir günde dünyaya geldim. Kendimi bildim bileli kıyafetlere olan ilgim hep arttı. Çok küçükken bile minik dikiş makinemle birşeyler yapmaya çalışırdım işte bu modaya olan aşkımı arttırdı. Bu aşkla Yeditepe Üniversitesin de Moda Tasarım eğitimi aldım. Kafama göre giyinen giydiğim her şeyi kendime yakıştırdığını düşünen biraz da şımarık moda aşkı olan bir kızım işte. Buraya yazmak sizle paylaşmak beni daha da rahatlatıyor umarım severek okuyorsunuzdur. Daha fazlasını merak edenler için aycayuce@gmail.com