28 Kasım 2012 Çarşamba

British Fashion Award 2012





Bir kaç gün önce MANOLO BLAHNIK' in olağanüstü başarı ödülü alacağını belirtmiştim ve beklenen gece geldi.  Modaya aşık moda dünyasının en iyileri bu gecede bir araya geldi. Moda dünyasının en iyilerinin seçildiği British Fashion Award 2012 dün gece düzenlenen törenle sahiplerini buldu.  Gecede kırmızı halı elbette her zaman olduğu gibi  kadınların şıklık rekabetine sahne oldu. Moda camiasının önemli isimlerinin ödüllendirildiği gecede moda, müzik ve sinema dünyasından ünlü isimler kırmızı halıda boy gösterdi . İşte kırmızı halı da kim ne giymiş.























Geceye Stella McCartney damgasını vurdu. Yılın tasarımı ve Yılın tasarımcı markası ödülünü alan Stella McCartney herkesin gözdesiydi.

İşte ödüller;

Yılın Tasarımcısı; Stella McCartney
Yeni Marka; Erdem

Tasarımcı Markası; Stella McCartney
Kırmızı Halı Ödülü; Roksanda Ilincic
Erkek Giyim Tasarımcısı; Kim Jones / Louis Vuitton
Aksesuar Tasarımcısı; Nicholas Kirkwood
Başarı Ödülü; Manolo Blahnik
Hazır Giyim Yeni Yetenek Ödülü; JW Anderson
İngiliz Stili; Alexa Chung
Aksesuar Yeni Yetenek Ödülü; Sophie Hulme
Erkek Giyim Yeni Yetenek Ödülü; Jonathan Saunders
Model Ödülü; Cara Delevigne
Isabella Blow Ödülü; Louise Wilson


 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Hakkımda

Fotoğrafım
1988 yılında yağmurlu bir günde dünyaya geldim. Kendimi bildim bileli kıyafetlere olan ilgim hep arttı. Çok küçükken bile minik dikiş makinemle birşeyler yapmaya çalışırdım işte bu modaya olan aşkımı arttırdı. Bu aşkla Yeditepe Üniversitesin de Moda Tasarım eğitimi aldım. Kafama göre giyinen giydiğim her şeyi kendime yakıştırdığını düşünen biraz da şımarık moda aşkı olan bir kızım işte. Buraya yazmak sizle paylaşmak beni daha da rahatlatıyor umarım severek okuyorsunuzdur. Daha fazlasını merak edenler için aycayuce@gmail.com