30 Kasım 2012 Cuma

Canlı capcanlı sanat eseri gibi çantalar.




Canlı renkler denilince aklımıza ilk gelen yaz mevsimi olsa da yazın enerjisini bizi mutlu eden rengarenk halini kışa yansıtan Dolce&Gabbana' nın 2013 çanta modellerine bakmaya doyamıyorsunuz. Capcanlı renkleriyle ve üç boyutlu tasarımlarla bizi kendine aşık etmeyi beceriyor. İlham kaynakları Sicilya olan tasarımcılar bu desenleri simgeleri haline getirip bu koleksiyonda da ön plana çıkarmışlar. Siz de benim gibi çanta hastalığı olanlardansanız bu koleksiyona bayılacaksınız.

















 


Yine farkını konuşturan Dolce&Gabbana’nın 2013 ilkbahar yaz çanta koleksiyonunu her zaman ki gibi bizi bizden alıyor.


 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Hakkımda

Fotoğrafım
1988 yılında yağmurlu bir günde dünyaya geldim. Kendimi bildim bileli kıyafetlere olan ilgim hep arttı. Çok küçükken bile minik dikiş makinemle birşeyler yapmaya çalışırdım işte bu modaya olan aşkımı arttırdı. Bu aşkla Yeditepe Üniversitesin de Moda Tasarım eğitimi aldım. Kafama göre giyinen giydiğim her şeyi kendime yakıştırdığını düşünen biraz da şımarık moda aşkı olan bir kızım işte. Buraya yazmak sizle paylaşmak beni daha da rahatlatıyor umarım severek okuyorsunuzdur. Daha fazlasını merak edenler için aycayuce@gmail.com