25 Kasım 2012 Pazar

Repetto' dan Hazır Giyim Koleksiyonu




Babetleriyle ünlü, Fransız ayakkabı markası Repetto, ilk hazır giyim koleksiyonunu çıkardı.Marka, bu koleksiyon için bale dünyasından ilham aldı. Bale denilince akla gelen herşey koleksiyonda mevcut.Tütüler, uçuk pembe ve tül. Bale denildiği zaman benim aklıma ilk gelen kelimeler "Zarafet ve asil".  Tasarımcılar da balenin en çok bu özelliklerinden etkilenmiş olucaklar ki koleksiyon çekimleri bile çok doğal ve asil olmuş.





















 Paris Operası için bale ayakkabısı üreten bir firma olan Repetto, daha sonraları pisi pisileri anımsatan günlük ayakkabılar tasarlamaya başladı. 1960'larda Brigitte Bardot ve Audrey Hepburn gibi ünlü isimlerin gözdesi olan babetler şimdi ise Nicky Hilton, Rachel Bilson, Kate Moss, Blake Lively ve Sofia Coppola gibi ünlü isimlerin gözdesi. Eminim ki firma hazır giyim koleksiyonuyla da büyük ilgi görücek.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Hakkımda

Fotoğrafım
1988 yılında yağmurlu bir günde dünyaya geldim. Kendimi bildim bileli kıyafetlere olan ilgim hep arttı. Çok küçükken bile minik dikiş makinemle birşeyler yapmaya çalışırdım işte bu modaya olan aşkımı arttırdı. Bu aşkla Yeditepe Üniversitesin de Moda Tasarım eğitimi aldım. Kafama göre giyinen giydiğim her şeyi kendime yakıştırdığını düşünen biraz da şımarık moda aşkı olan bir kızım işte. Buraya yazmak sizle paylaşmak beni daha da rahatlatıyor umarım severek okuyorsunuzdur. Daha fazlasını merak edenler için aycayuce@gmail.com