23 Kasım 2012 Cuma

Tarz sahibi erkekler istiyoruz :)



Beyler tarz sahibi mi olmak istiyorunuz? Öyleyse "DOCKERS" ın kış koleksiyonuna göz gezdirmeniz de yarar var.  Haki bu sezonun en hit renklerinden Dockers' da koleksiyonunda bu renge bol bol yer vermiş.















 

Dockers bu sezon gri, bej, haki ve bordo ağırlıklı bir koleksiyon hazırlamış. Her sezon olduğu gibi bu sezonda tarzı ve kalitesiyle farkını ortaya koyup rakiplerinden sıyrılmayı başarmış. Modern erkeği öne çıkaran yeni koleksiyonlar, Dockers’ı kentli erkeğin vazgeçilmez markası haline getiriyor. Geniş koleksiyonuyla raflarda yerini alan koleksiyon Dockers mağazalarında sizleri bekliyor.Beyler biz tarz sahibi olun istiyoruz bu postu es geçmeyin benden söylemesi :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Hakkımda

Fotoğrafım
1988 yılında yağmurlu bir günde dünyaya geldim. Kendimi bildim bileli kıyafetlere olan ilgim hep arttı. Çok küçükken bile minik dikiş makinemle birşeyler yapmaya çalışırdım işte bu modaya olan aşkımı arttırdı. Bu aşkla Yeditepe Üniversitesin de Moda Tasarım eğitimi aldım. Kafama göre giyinen giydiğim her şeyi kendime yakıştırdığını düşünen biraz da şımarık moda aşkı olan bir kızım işte. Buraya yazmak sizle paylaşmak beni daha da rahatlatıyor umarım severek okuyorsunuzdur. Daha fazlasını merak edenler için aycayuce@gmail.com