22 Kasım 2012 Perşembe

Siyahın pabucu dama mı atılıyor?


Siyahın pabucu dama atılmaya başlandı sanki.Bu sezonun en hit renklerinden biri "BORDO". Herkesin dolabın da olması gereken siyah elbisenin yerini bu sezon bordo aldı. Hayatımıza mucize gibi girdi resmen artık sadece siyaha bel bağlamak zorunda değiliz "BORDO" da bizim kahramanımız olabilir.  Bordonun en büyük özelliği ister sarışın ister esmer istersen kumral ol hiç farketmez yakışmaması imkansız :) Sizler için seçtiğim bordo kıyafetlere göz atmak ister misiniz?  


ALICE AND OLIVA

MANGO

TOPSHOP

ZARA

ÖZGÜR MASUR

ROMAN
 
O kadar özellikli bir renk ki hangi renkle kombin yaparsanız yapın oluyor. Ama siyah, beyaz , haki, mavi en çok uyumlu olanlar. Ama takı konusunda aynısını söyleyemeyeceğim; benim tavsiyem takılarınız "gold" olsun...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Hakkımda

Fotoğrafım
1988 yılında yağmurlu bir günde dünyaya geldim. Kendimi bildim bileli kıyafetlere olan ilgim hep arttı. Çok küçükken bile minik dikiş makinemle birşeyler yapmaya çalışırdım işte bu modaya olan aşkımı arttırdı. Bu aşkla Yeditepe Üniversitesin de Moda Tasarım eğitimi aldım. Kafama göre giyinen giydiğim her şeyi kendime yakıştırdığını düşünen biraz da şımarık moda aşkı olan bir kızım işte. Buraya yazmak sizle paylaşmak beni daha da rahatlatıyor umarım severek okuyorsunuzdur. Daha fazlasını merak edenler için aycayuce@gmail.com