21 Kasım 2012 Çarşamba

SEZONUN EN ŞIK BOT VE ÇİZMELERİ...



Veee 2 ay sonra döndüm :) Biraz uzun bir süre oldu farkındayım ama artık hiç ara vermemek üzere aranızdayım :) Vee 2 ay sonra ilk postum ayakkabılarla ilgili. Kendime yeni bir gardrop aldım ve yerleştirirken ayakkabılarımla aramdaki aşkın hiç bitmediğini tekrar gördüm :) Kış geldi kat kat giyinmek zorundayız ama şıklıktan da ödün vermememiz gerek sizler için seçtiğim şık bot ve çizmeler:)


HOTİÇ

HOTİÇ

NINE WEST

NINE WEST

NINE WEST

ZARA

Bunlar benim seçtiklerim. Hepsi şık ve rahat ve ben her zaman ki gibi araştırmamı yaparken çoğunu aldım en kısa zamanda da aldıklarımla ilgili kombin postları gelicek beklemede kalın:)
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Hakkımda

Fotoğrafım
1988 yılında yağmurlu bir günde dünyaya geldim. Kendimi bildim bileli kıyafetlere olan ilgim hep arttı. Çok küçükken bile minik dikiş makinemle birşeyler yapmaya çalışırdım işte bu modaya olan aşkımı arttırdı. Bu aşkla Yeditepe Üniversitesin de Moda Tasarım eğitimi aldım. Kafama göre giyinen giydiğim her şeyi kendime yakıştırdığını düşünen biraz da şımarık moda aşkı olan bir kızım işte. Buraya yazmak sizle paylaşmak beni daha da rahatlatıyor umarım severek okuyorsunuzdur. Daha fazlasını merak edenler için aycayuce@gmail.com