26 Kasım 2012 Pazartesi

Jeanne Lanvin Tasarımları


Valentino`nun couture sergisinden sonra şimdi de sıra  Lanvin`de. İspanyol aktris Catalina Bárcena'nın 1923-33 arasında kullandığı  Lanvin elbiseler, Londra'da düzenlenecek olan "Vintage Couture" adlı müzayede de her biri birbirinde değerli elbiseler satışa sunulacak. Elbiselerin en önemli özelliği , Lanvin'in kurucusu Jeanne Lanvin'in kendi tasarımı olması. Fırtınalı hayatıyla bilinen Bárcena, Lanvin'in kendisi için özel tasarladığı elbiselerin bir bölümünü özel hayatında, bir bölümünü de tiyatro oyunların da giymiş.  










 
 
Bárcena'nın Lanvin tasarımı elbiseleri , kendisinin ölümünden sonra kızı Katia'ya kaldı. Aktrisin ölümünden sonra rahipler tarafından elbiselerin yakılması önerilmiş ama moda bir tutkudur düşüncesiyle Katia bu öneriye kulak asmadı ve sayesinde şimdi bu vintage elbiseleri bizde görme şansına eriştik.  

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Hakkımda

Fotoğrafım
1988 yılında yağmurlu bir günde dünyaya geldim. Kendimi bildim bileli kıyafetlere olan ilgim hep arttı. Çok küçükken bile minik dikiş makinemle birşeyler yapmaya çalışırdım işte bu modaya olan aşkımı arttırdı. Bu aşkla Yeditepe Üniversitesin de Moda Tasarım eğitimi aldım. Kafama göre giyinen giydiğim her şeyi kendime yakıştırdığını düşünen biraz da şımarık moda aşkı olan bir kızım işte. Buraya yazmak sizle paylaşmak beni daha da rahatlatıyor umarım severek okuyorsunuzdur. Daha fazlasını merak edenler için aycayuce@gmail.com