22 Kasım 2012 Perşembe

Sıra dışı tasarımlara "Olağan üstü Başarı" Ödülü "MANOLO BLAHNIK"




Çok ama çok uzun zamandır hayatımızda olan ve efsaneleşmeyi başarabilmiş bir tasarımcı “ Manolo Blahnik”. Sıra dışı tasarımlarıyla moda dünyasına kendini kabul ettirmiş başarılı tasarımcının ödülleri arasına bir de bu sene “Olağanüstü Başarı Ödülü” ekleniyor. 
 
 
 

                                              











Tasarımlarında sınır tanımayan ve her rengi özgürce kullanan tasarımcı  27 Kasım da Londra' da gerçekleştirilecek ödül töreninde Olağanüstü Başarı ödülünün yanı sıra yılın "Aksesuar Tasarımcısı" ödülünün de sahibi olacak. Farklı , sıra dışı ve ilgi çekici gözükmek istiyorsanız bu tasarımlar tam size göre.  

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Hakkımda

Fotoğrafım
1988 yılında yağmurlu bir günde dünyaya geldim. Kendimi bildim bileli kıyafetlere olan ilgim hep arttı. Çok küçükken bile minik dikiş makinemle birşeyler yapmaya çalışırdım işte bu modaya olan aşkımı arttırdı. Bu aşkla Yeditepe Üniversitesin de Moda Tasarım eğitimi aldım. Kafama göre giyinen giydiğim her şeyi kendime yakıştırdığını düşünen biraz da şımarık moda aşkı olan bir kızım işte. Buraya yazmak sizle paylaşmak beni daha da rahatlatıyor umarım severek okuyorsunuzdur. Daha fazlasını merak edenler için aycayuce@gmail.com